سیستم همکاری در فروشp30gamers
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

سیستم همکاری در فروش

 

قابل توجه همکاران فعلی پی سی گیمرز و علاقمندان به همکاری در فروش

 

 

اطلاعیه جدید مورخ 24/تیر/1391

به اطلاع کلیه همکاران ارجمند سیستم همکاری در فروش پی سی گیمرز می رساند، بدلیل افزایش مداوم هزینه های نگهداری و ابقای سایت و فروشگاه و خرید مواد اولیه، و همچنین درصد غیرمعقول و بالای سفارشات برگشتی موجود در پنل همکاران، سیستم همکاری در فروش، در بازگشایی مجدد، از این پس بر مبنای درصد سود 5% به فعالیت خود  ادامه خواهد داد.

 

لذا همکارانی که علاقمندند تحت درصد جدید به همکاری ادامه دهند، درخواست خود را توسط تلفن، فکس و یا ایمیل به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهند. در غیر اینصورت پی سی گیمرز با کلیه همکاران عزیزی که تمایل به ادامه همکاری ندارند، بطور کامل تسویه حساب کرده و پس از واریز مانده حساب همکار، پنل همکاری آن همکار را برای همیشه حذف می نماید.

 

 

با سپاس
مدیریت پی سی گیمرز
تیر 1391

 

*************************************************

 

 

سیستم همکاری در فروش فروشگاه آنلاین P30GAMERS

 کسب در آمد واقعی و متناسب با میزان فعالیت شما...
فرصتی بی نظیر برای شما وب مستر عزیز که بدنبال کسب درآمد از فعالیت های آنلاین خود هستید

 

سود خالص همکاری در فروش برای کلیه محصولات: 5 درصد
بدون کسر جریمه، بدون کسر ضرر سفارشات برگشتی، بدون کسر مالیات بر ارزش افزوده
 

فروشگاه اینترنتی پی سی گیمرز آماده اعطای نمایندگی آنلاین به تمامی صاحبان سایتها، وبلاگ ها، گروههای اینترنتی، انجمن های آنلاین و دیگر شرکتهای فعال در زمینه تجارت الکترونیک برای مشارکت در فروش و بازاریابی محصولات متعدد این فروشگاه است. 

 

دوست گرامی، حتی اگر یک وبسایت کوچک با بازدید روزانه چند صد نفری دارید، نیز می توانید به گروه بزرگ فروشندگان پی سی گیمرز بپیوندید.

 

روالی کاری "سیستم همکاری در فروش فروشگاه آنلاین پی سی گیمرز"

 

1 - عضویت: هر سایت، وبلاگ، فروشگاه و گروه اینترنتی کوچک و بزرگ، بدون هیچگونه محدودیت خاصی می تواند به عضویت گروه فروشندگان محصولات فروشگاه پی سی گیمرز درآمده و کسب درآمد را شروع کند.
 

2 - نحوه فروش : پی سی گیمرز، 2 شیوه متفاوت جهت همکاری در فروش را تدارک دیده است.

  • روش اول سهولت عملیات همکاری در فروش را مد نظر قرار داده و تمامی عملیات همکاری در فروش توسط یک اسکریپت انجام می شود که اطلاعات و کد شناسایی فروشنده در آن ذخیره شده و سود حاصل از سفارشات را بصورت خودکار به حساب فروشنده منظور می کند.
  • روش دوم با هدف اعطای اختیار کامل برای فروشندگان گرامی طراحی شده است. بدین صورت که هر فروشنده لینک اختصاصی خود برای محصولات فروشگاه را در اختیار خواهد داشت و با ارائه این لینک در سایتها، فوروم ها، وبلاگ ها و حتی ایمیلهای خود، می تواند به فروش محصولات بپردازد.

انتخاب هر یک از دو شیوه فروش فوق، یا انتخاب هر دو شیوه بصورت همزمان، اختیاری بوده و قابل انجام می باشد.

3 - پنل مدیریت : با عضویت در سیستم ، پنل مدیریتی سفارشات و فروش نیز در اختیار شما فروشنده عزیز قرار گرفته که تمامی محصولات فروشگاه آنلاین پی سی گیمرز نیز با لینک اختصاصی  فروش شما درآن لیست شده اند.

ضمنا تمامی سفارشاتی که از طریق کد همکاری شما به فروش می رسد، در پنل شما ثبت شده و شما اشراف کامل بر آنچه فروخته اید (و میزان سود کسب شده) خواهید داشت.
 

4 - تسویه حساب : در ازای فروش هر یک از محصولات فروشگاه آنلاین پی سی گیمرز، پورسانت و سود تعیین شده برای شما محاسبه و در پنل تان منظور می شود.

نحوه محاسبه و تسویه حساب کاملا شفاف و منظم بوده و پس از رسیدن به سقف توافقی (در حالت عادی 20.000 تومان) با شما تسویه می گردد و در پنل فروش شما نیز به ثبت می رسد.
 

5 - پشتیبانی و خدمات پس از فروش: تمامی خدمات پس از فروش، ایراد های ممکن، پشتیبانی ها، تلفن و پاسخگویی همه و همه بر عهده گروه پشتیبانی پی سی گیمرز است و فروشنده جهت ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی، مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

6 - در آمد حدودی همکاری در این سیستم : قیمت بازی های موجود در فروشگاه از 2500 تومان برای بازی های تک دیسک شروع شده و متناسب با تعداد دیسک، افزایش می یابد. بنابراین سود حاصل از فروش هر بازی برای شما فروشنده محترم 500 تومان خواهد بود. با در نظر گرفتن این نکته که اکثر مشتریان فروشگاه پی سی گیمرز بدلیل وجود آرشیو کامل بازی ها، حداقل 2 بازی را بصورت همزمان سفارش می دهند و میانگین ثبت 5 سفارش در روز، سود محاسبه شده شما در هر روز مبلغ 5.000 تومان و در ماه مبلغ 150.000 تومان خواهد بود.

 

رقم فوق بدون هرگونه بزرگنمایی و شانتاژ تبلیغاتی سیستم های همکاری مشابه، و تنها بر اساس واقعیت های موجود محاسبه شده و با صداقت کامل به شما فروشنده عزیز ارائه شده اند.


 

7 - تنوع بی نظیر محصولات، کاملترین آرشیو بازی های کامپیوتری در ایران : فروشگاه آنلاین پی سی گیمرز، با بهره گیری از تجربه مدیران سایتهای بزرگ بازی کشور، و سابقه 7 ساله حضور در اینترنت، و همچنین دارا بودن بزرگترین آرشیو بازی کشور ( با بیش از 2000 عنوان بازی ) ، یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین بازیهای کامپیوتری می باشد. تعداد مشتریانی که فروشگاه پی سی گیمرز را جهت تهیه بازی های خود انتخاب کرده اند، روز به روز بیشتر  شده و افزایش تعداد مشتریان وفادار، نشاندهنده کیفیت قابل قبول محصولات و احترام به حقوق مشتری در همه حال توسط پی سی گیمرز می باشد.

 

تمامی محصولات فروشگاه پی سی گیمرز، بصورت اوریجینال، با کاور رنگی کتد، چاپ بر روی دیسک، کاور ضد خش، کاور ضد ضربه و پاکت حبابدار ضد آب و ضربه برای مشتریان ارسال می شوند.

 

 

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش و راه اندازی پنل همکاری خود، اطلاعات زیر را با دقت تهیه نموده و توسط فرم آنلاین موجود در این صفحه برای ما ارسال کنید. اطلاعات شما بررسی شده و در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس گرفته خواهد شد.

 

نام و نام خانوادگی

شماره تلفن / همراه

آدرس وب سایت

میزان بازدید روزانه (بر حسب IP)

آدرس ایمیل

استان و شهرستان محل سکونت

سن

تحصیلات

شماره حساب بانکی (ترجیحا" سیبا / سپهر)

سایر توضیحات لازم

 


خدمات ما عبارتند از: خرید بازی کامپیوتری، خرید پستی بازی، خرید بازی، بازی جدید، خرید اینترنتی بازی، فروشگاه بازی، فروشگاه اینترنتی بازی، خرید بازی جدید، خرید بازی رایانه، بازی های رایانه ای


آرشیو بزرگ بازی های کامپیوتری، ابزارهای ساخت بازی و نرم افزارهای تخصصی بازی سازی
امکان خرید بازی کامپیوتری و نرم افزار و پرداخت بصورت نقدی، آنلاین و پستی (پرداخت در محل دریافت)

ثبت شده در سایت ساماندهی

بازدیدکننده گرامی، به فروشگاه الکترونیکی پی سی گیمرز خوش آمدید. برخی از امکاناتی که سایت پی سی گیمرز در اختیار شما بازدیدکننده ارجمند قرار می دهد عبارتند از:

1. آرشیو بزرگ و کامل از تمامی بازی های کامپیوتری با بیش از 2300 عنوان، با قیمت مناسب و کیفیت بالا

2. امکان خرید پستی، یعنی ابتدا بازی مورد نظرتان را سفارش می دهید، سپس آنرا در منزل یا محل کار خود تحویل گرفته و سپس وجه آن را به مسئول شرکت پست، پرداخت می کنید. (پرداخت وجه بازی پس از دریافت آن)

3. تمامی سفارشات با چاپ روی دیسک، کاور رنگی، کاور ضد خش و بسته بندی ضد آب و ضربه ارسال می شوند. ضمنا تمامی سفارشات دارای گارانتی کارکرد می باشند و در صورت معیوب بودن، تعویض خواهند شد.

4. تمامی بازی های ارائه شده در فروشگاه، مطابق با لیست ارائه شده در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای می باشند. برای مشاهده لیست بازی های بنیاد ملی، اینجا کلیک کنید.

رده بندی سنی بازی ها رده بندی سنی بازی ها رده بندی سنی بازی ها رده بندی سنی بازی ها رده بندی سنی بازی ها رده بندی سنی بازی ها رده بندی سنی بازی ها

5. هدف ما، کسب رضایت شما و ارائه بهترین کیفیت ممکن در خدمات الکترونیکی می باشد. در این راه، مشتاقانه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما استقبال می کنیم. با ما تماس

 

بگیرید.

 

مدیریت فروشگاه اینترنتی پی سی گیمرز
بهار 1390

جدید ترین محصولات

میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 201366
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها